onsdag, februari 06, 2008

ajje (EDIT)

Min tumme blev idag brutalt attackerad av mitt paraply. Den är nu röd, blå, uppsvullen och dunkar. Jag tror bestämt att den inte vill nåt annat än att äta smet och kolla på film idag =) hehehe

Duggan idag gick bra. "Vad menas med 'IQ'?" :P Hade man ju inte ens behövt läst kapitlet för att svara på. =) Woho!

Nej nu ska ja göra te, kanske lunch, och kolla klart på en film =)

Ha de bra!

EDIT:
Vi har nu fyra helt undervisningsfria dagar. Wonderbar! Känns skönt att slippa hålla på och stressa igenom texter och inte tänka på annat. Så nu ska ja allt ta och komma ifatt med min andra, vanliga, bok som jag inte läst i på jag vet inte hur länge. Måste skynda på lite med syrran och Johans present... Men den borde nog hinna bli klar.

Köpte en jättefin tröja igår =) Inte köpt kläder på jättelänge så det var roligt. =D Jag fyndade också! Eller Maria fyndade åt mig iom att det var hon som hittade den. =) En STOCKHOLMs tröja/blus. Hade kostat 499 men kostade nu bara 149. Gissa om jag blev glad. Tihi.

Kryssning blir av med skolan den 28-29 februari. Kommer bli riktigt roligt faktiskt. =) Kan man passa på och köpa lite billig alkohol också ;P

Inga kommentarer: