fredag, februari 15, 2008

Vandalisering

Kollade lite på nyheterna. Jisses Amalia! Femte natten i rad i Danmark med bränder i hus, bilar och soptunnor. Femte skottlossningen i USA denna vecka i skolor, fem döda och 16 skadade hittills. =/ Vad ska man säga...?

Jag fick blommor däremot igår av Patrik. =) Tre röda rosor. Finfina. De tittar ut genom fönstret nu. Vi drack rosa bubbel och åt middag med chokladfondue som efterrätt. Gottigottgott var det!

Jag har gymmat för första gången på väldigt länge. =) I förrgår drogs jag iväg till Stallets gym. I en och en halv timme testade jag mina små muskler till gränsen. =P Det vara bara bra för dem! Avslutade med en kvarts "joggning" på CrossTraining-maskinen. Även kallad 'sprattelmaskinen'. Har fortfarande lite träningsvärk, men det är mycket bättre. =)

Nu måste jag plugga lite. Hu. Tenta om sex dagar. =/

Inga kommentarer: