fredag, februari 22, 2008

Motion

Jag gick en jättemassa igår. Tog en promenad till tentan, som var på Polacksbakcen. Tog 40 minuter. Sen två och en halv timme efter det gick jag ner på stan, och efter två små affärsstopp styrde jag hemmåt. Väldigt skönt var det faktiskt. Man rensar tankarna så bra.

Tentan gick nog bra tror jag, trots att mina tankar inte kunde fokusera helt på min uppgift. Hoppas jag klarar G. Vi får därmot vänta i två-tre veckor innan vi får tillbaka den. Läraren, som vi har i nuvarande kurs med, åker iväg till England till på onsdag så han kommer inte börja rätta förrän han är hemma igen.
Jag hittade nästa kurslitteratur på en sida med begagnad studentlitteratur så jag hittade den billigt. =) 200 kr ist för 400 eller vad den nu kostade på internet. Alla pengar man kan spara är bra!

"Ledig" till torsdag nu. Undrar om man ska ta och besöka Västerås lite. Blev chaufför nu kanske till Patrik imornkväll så det blir väl av att åka på söndag isf eller nåt.

"Jumper" har premiär idag, men jag såg att den bara fick en glob av Metro i recension. =/ Vill se den ändå. Den verkar bra! =)

Ska packa ihop lite saker nu och bege mig till Almunge iaf.

Inga kommentarer: