onsdag, februari 27, 2008

Feels like the 80's

Var på stan igår och skaffade kläder till båten. Kom hem med svarta benvärmare, en rosa top och gröna örhängen i form av cocktailglas. Hihihi. När jag kom hem och testade allt så såg de inte så bra ut däremot. Inget som passade till. Så jag åkte ner på förmiddagen idag och bytte ut toppen. Det blev en svart t-shirt med "feels like the 80's" tryckt på den, i regnbågens färger typ. =) Hade lust att hitta nåt till det också så jag snurrade runt lite och hittade en rätt bra kjol på H&M. En svart-vitrandig knälång, mysig en. Blir nog riktigt bra tror jag. 14.15 går bussen imorn och 18.00 skeppar vi iväg.

Ska lägga fram allt som ska med imorn. Blir inte så mkt men lägger man inte fram det så kommer man väl glömma nåt iaf. =P

Ont i huvet idag. =/ Fick massage igår, men det verkade inte hjälpa. Attans. Får ta fram min värmekudde och dricka mycket vatten. Vill inte ha ont i huvet på vattnet inte.

Nu lunch.

Inga kommentarer: