onsdag, februari 13, 2008

Bonuspoäng är bra!

Hejsan hejsan,
Jag kollade precis upp duggaresultat och gamla tentor. =/ Duggaresultaten ser bra ut, men tentorna ser ju inte helt lätta ut. Jag läste inte igenom dem särskilt noga men hann iaf se att de två sista, av de 16 uppgifter som fanns, var värda 20p vardera. De innan verkade vara småfrågor mest. Glosor i princip. Totala poängen är 100 och jag antar att 50% eller 55% är godkänt.
Jag har än så länge 4 av 6 bonuspoäng avklarade. Det är en dugga idag och sen två på måndag, som jag missat tidigare. Så totalt kan ja få 7 av 9 då. Det skulle ju sitta rätt fint just nu =/. Känns rätt bra inför dagens iaf. Det ska nog kunna skrapas ihop ett poäng där. =) *hoppas*

Imorgon är det Alla Hjärtans Dag. =) Mysig dag! Egentligen rätt jädrans onödig, men lite mysigt är det ändå. Hihi. =P Tror inte det kommer hända något speciellt, men man får väl se =) Ska lägga fram ett förslag så får vi se om han nappar på det.
Egentligen borde dagen spenderas pluggandes, men man kan inte vara duktig jämt. På förmiddagen kan böckerna/anteckningarna få lite uppmärksamhet om de inte beter sig allt för tråkiga. =P

Nej nu ska jag läsa det sista sidorna till dagens föreläsning.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: