måndag, februari 25, 2008

Hemma igen

Lite över en och en halv timmes promenad blev det, med tre korta stopp (Ekonomikum, polisen och SubWay). =) Känns bra, speciellt efter de jordnötsringar och lussebullar jag åt i natt. Hihihi.
Passfotot blev väl så där. =/ Inga glasögon + allvarlig min = inte så snyggt som de kunde bli. Men men. =) Inte så många som kommer se det antgligen iaf. Så jättemycket reser jag ju inte dirket och man får säkert inte ens visa det i Italien. Fem år räcker det ju bara nu också. Fredag är upphämtningsdagen. Får se om jag hinner dit efter hemkomst från färjan.

Nu ska jag äta min kalkonbröst/skinka-Sub och kolla på Harry Potter och Fenixordern. =)

Ha en bra dag!

(Jag rekommenderar alla att ut och gå idag, hur skönt väder som helst för promenad!)

Inga kommentarer: