tisdag, februari 26, 2008

Massa blogg

Hehe ser ut som jag är i ett bloggningsrace. Var ett tag sen jag bloggade så här mkt. =)

Jag känner mig fortfarande skitstressad. Av samma dumma anledning som förut. Dvs ingenting.

Jag ska ner på stan idag till kl 14 för att hämta upp/köpa den där begagnade boken av 'Bosse'. ("Yay, en till rolig bok att läsa!") Ska se om en top som jag sett förut är kvar, så köper jag den till kryssningen. Det är 70/80-talstema egentligen, men jag har inte pengar, tid eller fantasti för 5öre till att fixa det. =( Vi fick reda på det lite halvsent me. Stackars Sophie, som jag delar hytt med. Det par som har bäst utklädnad i samma hytt vinner pris och hon har köpt kläder. =/

Måste läsa tråkkompendiet idag. Blä!

Ska nog ringa syrran i eftermiddag och se om jag kan låna en väska av dem. De har några riktigt bra väskor för en övernattning. =) Vill ju ha plats för lite tax-free saker hem också. ;)

Nu ska jag sätta sprätt på mig själv så jag kommer iväg nångång.

1 kommentar:

Sandra sa...

Oh, det låter ändå lite mysigt att åka på kryssning :)