söndag, februari 24, 2008

THE night

Jahapp då har uppesittarkvällen infunnit sig. Fy vad trött jag är redan. =P Haha. Jag ska gå och lägga mig nu och antingen vakna igen halv ett eller kl två. Tror att kl 02 blir bra det. Behöver nog inte se bakom kulisserna på No country for old men.

Måste iväg till skolan en snabbis imorn för att köpa ett kompendium på hundra sidor som ska läsas innan torsdag. Usch så jobbigt. Måste till polisen också och fixa passhelvetet. Suck. Hatar att ta såna foton. Blir aldrig bra. Nån ny tröja/outfit till kryssningen skulle va bra också men får se om butgeten tillåter. =(
Känns som att jag har mycket att göra och jag är alldeles stressad men jag har egentligen inte så mycket att göra. Måste varva ner lite... Kanske man ska lägga ut 380 på en timmes massage iaf. Hm.

Fick snabbesök av pappa idag, efter att han ätit och hälsat på familjen Nord-Löfgren. Tydligen blir det bröllop i juni... =/

Good night for now

Inga kommentarer: