onsdag, februari 20, 2008

Dan före dan

Imorgon är det tenta. Ska iväg till skolan till 10.30 för att banka in det sista i hjärnan. Jag är så trött på skiten just nu så det finns inte! Jag pluggade nog lite för mycket på det under kursens gång till alla duggor så jag är helt förläst på alla ord och begrepp just nu. =/ Jag fick 7 av 9 duggapoäng iaf, så det är väl bra. Då behövs bara 48 för godkänt. Ist för 55. Så det känns otroligt bra. Kan ses som en relativt liten sänkning av gränsen, men det kommer nog att märkas av rätt rejält sen när man får tenta. 48 av 100, kan jag nog klara av. Hoppas jag. =(

Nästa kurs börjar redan på fredag kl 10. Men sen är vi "lediga" till torsdagen efter. Samma dag som kryssningen seglar av. Börjar bli lite orolig inför den. =P Vatten runtomkring. Huuu! Det ska nog bli roligt ändå.

Oscarsgalan är nu på söndag. Fick för mig att det var en vecka kvar till den men så var det ju inte. =) Vad tiden gick snabbt. Skönt att vi inte har föreläsning på måndag. Man brukar vara rätt trött dagen efter. =) Blir lätt så när man är vaken till 06.00.

Nu ska ja äta upp frukosten och skriva in alla föreläsningar till nästa kurs.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: