tisdag, maj 06, 2008

6 maj

Jisses vad tiden går fort! =/ Om en månad och en dag är inte bara klar med skolan för denna termin, utan det är också bröllop, och vem har inte bokat nån tid för hår eller smink, eller inte ens har en klänning. Tvådelat går ju det med, men klänning skulle kännas bäst. Syrran ska ha en jättesnygg grön klänning. Både hår och smink kostar pengar de också. Har ju fortfarande inte hört nåt från nån av sommarjobben, så allt som kostar pengar är inte roligt. Kanske att det bara blir hår. Det är roligast iaf. Lockar ska det bli. Kanske nån liten uppsättning också. Vi får se.

Pank är jag ju i princip som sagt, så då är det roligt att man har en gratis biobiljett väntar på sitt SFbiokort. =) Ska höra med Lisa eller Nathalie om de vill se de filmer jag vill se. Patrik var inte så sugen på att gå. Tyckte inte att de lät så underhållande tror jag och vårbruket tar upp all hans tid. I minst några veckor sen. =/

Ikväll ska de vara Accentures företagskväll på V-Dala. De ska snacka om nåt jobb de gjort åt ICA tror jag. Jag har sagt att jag ska gå men känner mer för bio ikväll. Hm, ska man vara elak och inte gå? =/

Jag har börjat blivit lite duktig nu igen också. Både i lördags och igår har jag varit på långpromenad. I lördags var det med Patrik i 1h 15m. =) Igår blev det 53 minuter. Jag hittade inte den väg jag skulle gå (såå typiskt mig!!) och gick fel och när jag väl hittade den väg jag skulle gå så tyckte jag att det skulle ta en förskräckligt lång tid att gå runt hela den stigen, så jag gick hem och fin en fin tid på 50-55 min som sagt. =) Kändes lite lagom i solens strålar. Går även i lite snabbare takt både till och från skolan. Beach -08 here I come! =)

Nu iväg till skolan. Interaktionsdesignen väntar.

Inga kommentarer: