onsdag, maj 07, 2008

Oj vad jag skämmer bort er...

... med all min bloggning =P

Just nu är morotskakan i ugnen. =) Jag tycker inte om min ugn. Den kan inte baka saker ordentligt. Eller lite FÖR ordentligt kanske man ska säga. =/ Det är så jädrans svårt att ställa in gradantalet så det finns inte! Och gallret man ställer saker på är för högt upp, och det finns bara en avsats man kan ställa det på. Grr. Aja, får se hur det blir. Jag väntar med att göra toppingen iaf.
Henka och Sanna kommer snart förbi iaf och så bär det av till Sedrik och Angie. =) Ska bli kul att se hur de bor.

Lunchen med Lisa var riktigt rolig. Vi åt på Fugu efter mycket om och men. Hehe. Mycket snack och mycket mat! =) Lite FÖR mycket mat känns det som. =P Buffé är farliga grejjer det.

Iaf, nu ska ja ta bort lite mer kläder sen tvätten imorse. Torktumlaren var tydligen trasig, så mina kläder har fått torkat i mitt rum under dagen. *yay*

1 kommentar:

Sandra sa...

Du är så positiv :)