onsdag, maj 21, 2008

yay

Vem har gått ner 1 kg? Jo jag har gått ner ett kg! Woho! Det var fanimej på tiden! :P Efter alla dessa äpplen och promenader! =D Haha nejdå, men de är skönt att det ger lite resultat iaf. =)
Det var jätteskumt väder när jag gick hem igår. (jag gick på styrelsemötet föresten, men inte middagen). Det var strålande solsken tidvis, men samtidigt spöregn i princip. Jag vände mig om för att se hur mörka molnen var och såg världens största och klaraste regnbåge! =) Jag var tvungen att ta en bild. Hihi. Naturligtvis syns det inte lika bra när man ska visa folk, men men. =) Hoppas ni ser lite iaf.

Just nu pratar jag med Emilia på MSN =) Har inte hörts av varandra på jättelänge så det är riktigt roligt att prata igen. Får se om det blir lite fika i sommar i Västerås. =D

14-16 ska jag vara i skolan idag. Lite tråkigt när det är så fint väder, men det är bara att ta igen under resten av veckan. Enligt tv4vadret.se så ska de hålla i sig hela veckan! Woho!!

Ha en bra onsdag!

1 kommentar:

Sandra sa...

Vilken fin regnbåge. Sånt är mysigt :)