söndag, maj 18, 2008

Söndag

Idag blir nog en pysseldag. Läsa lite bok, skriva av lite recept, städa lite kanske? =/ Jag har precis tvättat iaf. Väntar bara på att det svarta ska bli torrt. Det var skönt att börja med det i tid så man har det gjort senare på dagen.
Det är inte särskilt varmt ute nej! =/ Småregnar gör det också. Får se om det där soliga, men kalla, vädret kommer som de utlovat.

Jag har fått jobb föresten. Fast "bara" fyra veckor. =( Mitten av juli till mitten av augusti. Vilket betyder att jag får pengar först 15 augusti, sen 15 september. Skitkasst!! Men bättre än ingenting förstås... Det blir samma jobb som förra året också.
Detta betyder också att jag och Patrik bara kommer få en vecka tillsammans. Buhu. Han har semester v 29-31, och jag jobbar v 30-33. =(
Vi har börjat spåna lite på vart man kan åka och göra under den veckan. Mora/Orsa kanske det blir. Eller Göteborg igen? Bara det är fint väder denna gång så kan jag åka vartsomhelst nästan. En långweekend till Paris eller nåt skulle ju vara helt underbart!! Men det finns inte pengar till det så det kommer ju inte hända. Tror inte min andra hälft skulle tycka det var så roligt heller.

Nej nu ska jag borsta tänderna.

1 kommentar:

Sandra sa...

Grattis till jobbet :)