lördag, maj 17, 2008

Bröllopsklar

Ja inte ska jag gifta mig alltså, men man är ju bjuden på bröllop den 7e. Igår köpte jag klänning och både smink och håruppsättning är bokat. =) Världens snällaste mamma har jag som hjälper till att betala så jag kan känna mig fin. =) Ska bli jätteskoj! Här är klänninng iaf som jag ska ha. Jag blir mer och mer förälskad i den. =)

Inte hänt så mycket under veckan. Jag och gruppen har hållt på en massa med vårt grupparbete som är jätteroligt! Fantasin får jobba på högvarv och det är hur roligt som helst! Skönt att ha en sån kurs som sista innan sommaren.
Vår förra tenta har fortfarande inte blivit rättad. Galen är vad man blir. Kanske ska man slänga iväg ett mail och skynda på honom lite...

Jag undrar om jag håller på att bli sjuk. Känt mig konstig i halsen och lite tröttare än vanligt de senaste dagarna. Hoppas det vänder innan det blir värre. =/

Nej nu ska jag... hm... ja nåt hittar jag säkert på.
Trevlig kväll på er!

1 kommentar:

Sandra sa...

Klänningen va jättesöt, mycket finare än det vi hittade tycker jag. Nu är jag förväntansfull hur den ser ut på!