fredag, maj 30, 2008

Långpromenad och bio

Jag och Patrik skulle ut och gå i en timme eller nåt som vi brukar igår, men det slutade med att blev 2 timmar och 20 minuter. =) Riktigt mysig väg hittade vi! Jag tog en massa bilder vid en bäck som vi gick över. (Bilder kommer i eftermiddag eller nåt) Det var trappor och små broar och allt. Vi kom fram till att en del av sträckan som vi gick var en ypperligt joggningsrunda också. Det är högtraffikerat med hurtiga personer där, men jag är ju kanske inte riktigt i samma liga som de. =P Men om man börjar nu så kanske man blir till mitten av sommaren =)
(Jag gick runt i en relativt kort kjol och en halternecklinne däremot, och klockan var mellan fem och tjugo över sju när vi gick, så imorse hade jag lite ont i halsen och var lite täppt i näsan. Det har gått över nu och jag kunde orimligt ha gått i annat än det, eftersom det är så otroligt varmt och skönt ute!!) =)

Idag blir det bio också. Jag och Patrik följer med Henka, Andreas, Johanna och några av Johannas kompisar. =) 8 st skulle vi bli totalt. Kommer bli riktigt kul att gå på bio igen. Indiana Jones IV blir det. Jippi!!

Dagens läskigaste däremot är redovisning. =/ Jag ska nog skriva upp lite stolpar ändå, även om jag är säker på vad jag ska säga och det inte är länge alls. Känns alltid bättre att ha med sig. Som en liten säkerhetslina.

Nej nu ska jag äta upp min frukost och skriva lite och sen iväg.
Ha en underbar dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas allt går bra i dag så du får en bra start på helgen :) Kramar