tisdag, maj 20, 2008

måndagen

Jag har nu sju veckors jobb som monterare på ABB nu i sommar. Skönt att slippa gräsklipparen och upplockaren på fastighetsskötsel. 23e juni börjar jag. En veckas inlärning och sen sex veckors arbete. Woho!
Fick godkänt på tentan också. Kom äntligen till vårt förfogande igår. Tog nästan tre veckor. Skönt att slippa omtenta! För nära var det, hehe.
Hade storbråk med Patrik också, för att jag tydligen berättade de goda nyheterna jag nyss skrev vid fel tillfälle. Så idag har jag ont i huvet, ont i magen och ont i halsen... Tror jag håller på att bli förkyld. Näsan är lite bråkig med.

Idag blir det grupparbete hos Andreas. De ska tydligen LANa efteråt så det blev hemarbete idag. Sen kanske det blir styrelsegrejs i eftermiddag och på kvällen. Får se.

Aja, nu måste jag skynda mig.

Inga kommentarer: