torsdag, maj 22, 2008

bra dag

Jag känner mig glad idag. Jag hade egentligen föreläsning och gruppträff, men träffen ställdes in och jag skippade föreläsningen så hux flux blev man ledig. =) Hehe. Varvade Cake Mania och pratade me lite folk på MSN ist. =P Väldigt trevligt. Har lagt upp en massa recept på Cook, bake & create också. Kolla in det!

Nu väntar jag på att Patrik ska komma hit, så ska vi ut och gå. Till Stenhagen och köpa mammas mors dag present ska de bli. Ställde mig på vågen och den stod på samma som igår morse så det var skönt att veta att de inte var en tillfällighet att det råkade ställa sig på ett mindre än förut. =) Mer motiverande att ut och gå då också.

Sen ikväll blir det bio. Vilken film är inte bestämt, men det ska bli kul. Länge sen man va på bio. Kanske ska man ta en liten fika eller nåt efter, om det blir en tidig bio...

Inga kommentarer: