tisdag, maj 06, 2008

Veckan

IDAG:
Nu har jag kommit hem från skolan. Rätt kass föreläsning. Läraren verkar inte tycka om att föreläsa. Hon blir nervös och tappar bort sig och så. Synd om henne lite naturligtvis, men det blir ju så jobbigt att lyssna då också. =/

Har SMSat Lisa om hon vill gå på bio. =) Inte fått svar än, men jag hoppas på positivt besked snart.

Sandra o co skulle till Måns Ols idag på lunch. Gud så mysigt! Jag vill också impulsåka nånstans. =( Det är så fint och mysigt där borta. Sala är inte så långt bort...

ONSDAG:
Imorn är det ingen föreläsning, men jag och Henka ska baka två kakor och sen våldgästa ett par som blev sambosar 1a maj. De vet inget, så det ska bli roligt. =) Henka gör choklad/kladdkaka och jag morotskaka. bakninen börjar efter lunch och sen bär det av till Majklockan. Hm, hoppas det står namn på dörren =P Jag vet då inte vilken våning eller nåt.

TORSDAG:
Föreläsning igen. Kanske att man hinner se Patrik mellan traktorsåkningarna också. Promenad kanske man hinner klämma in också, om det inte regnar...

FREDAG:
Handledning #1. Vårt grupparbete denna gång verkar riktigt roligt. Hoppas det urartar sig bra! Sen blir det antagligen Almunge på kvällen kanske.

LÖRDAG:
...För på lördagen var det födelsedagsfest för hans morfar. Nittio nånting blir han! =) Duktig ålder det. Hm, fast Patrik skulle vara ute på åkrarna tills de började, och jag kan inte ta mig från Almunge till Faringe själv... Kanske att jag får åka bussen från Uppsala till Faringe då. Antar att det går en buss dit med...
Vi räknade ut att min gammelmormor hade fyllt 100 den 14e maj. =) 89 hann hon "bara" bli dock.

SÖNDAG:
På söndagen fyller även min morfar år och det blir till att åka till Västerås återigen. Suck för denna buss! Hoppas syrran och Johan följer med också, så kan jag åka med dem. Patrik jobbar som vanligt så han kan inte följa med.

Aja, det var väl rolig läsning för er =P

Inga kommentarer: