torsdag, september 11, 2008

Bättringsvägen

Woho jag mår bättre idag! =D Snuvig och ont i huvet lite, men mycket piggare. =) Så skönt!

Och gissa vem som kom på besök igår utan att jag visste det. Patrik! =D Och han hade med sig choklad! Min favoritchoklad tom. (Han hade tydligen inte läst min blogg heller där jag önskade just detta) Hihihi, älskar dig! Jag trodde han skulle vara hemma efter jobbet och komma hit i dag eftermiddag eller kväll, men vid 20 igår kväll så poppade han förbi medan jag kokade ägg. =P Glad blev jag.
Jag fick kolla på fotbollen ist för mina spökprogram, men man kan ju inte få allt ;) Jag såg ju alla mål Sverige gjorde iaf =) Att Ungern också gjorde ett missade jag dock =P

Jag kollade nyss igenom vårt projekt som ska göras i skolan. Det verkar riktigt roligt, men riktigt mycket jobb också. Det är väl så det ska vara i trean =P Idag ska läraren berätta om projektet så då får man väl se om man missat nåt i texten.

Ha de bra! Nu ska jag göra lunch.

1 kommentar:

Sandra sa...

Åh va glad man blir när de överraskar en så där :) Bra att du mår bättre, det var nog chokladen som gjorde det :) KRAM