onsdag, september 24, 2008

Städar äntligen

Ja nu har jag äntligen tagit tag i lite saker som ligger typ överallt här. =P Inte bra när man låter det gå för långt i en sån här liten yta. Hihi.
Stuvade om lite i en låda och skåp och en hylla. Blev lite bättre iaf.

Hittade jättefina julsaker i elloskatalogen idag. Jag tänkte egentligen bara slänga den, men när jag vände på katalogen såg jag ett jättefint påslakanset som jag jättegärna vill ha. När jag öppnade och började kolla inuti så var det jättemånga mysiga och hemtrevliga saker jag skulle vilja ha. Tror jag ska köpa en ljusstake och sen påslakansetet. =)

Skolan börjar inte förrän 13 idag. Väldigt skönt att jag hade morgonen till att städa lite iaf. Efter skolan ska jag nog sätta mig med några andra och kolla igenom det sista på labben, se om vi fattar nåt mer idag av sista delen =P

Patrik kom hit igår efter jobbet så han var här när jag kom hem. Hihi, mysigt. Han har extranyckeln och kortet nu ist för syrran. Praktiskt praktiskt. Mysig kväll blev det =)

Tror jag ska kolla om Nathalie vill komma förbi i eftermiddag så kan vi baka ananaspaj och äta efter skolan. =) Eller så håller jag mig till att vara nyttig och typ köpa hem frukt eller nåt =P Jag åt rätt mycket choklad igår...

Jag har köpt en skitsnygg jacka förresten!!! =D Måste ta en bild sen på mig med den. Det är för varmt ute nu för att jag ska kunna använda den, så jag vill att det ska bli typ nollgradigt ute nu =P Men kallare än det behövs nog inte.

Hoppas ni har det bra!

Inga kommentarer: