torsdag, september 18, 2008

woho rödhårig

Hejsan igen, nu är jag rödhårig. =) Gick till stan med Maria (Ia, inte min syster) och åt lite lunch och kollade på kläder. Men framförallt så köpte jag hårfärg. =) Nathalie hjälpte mig med det när hon kom hem sen och nu är det klart. Yay. Intensiv toning som jag brukar göra så det håller inte i evigheter dock inte =) (Bilden blev inte bra alls, men men =P )

Jag hittade även en skitsnygg jacka på NewYorker!!! =D Den fanns bara i L och XL däremot och L var lite för stor. Jag frågade om de kunde kolla om den fanns i Västerås i Medium och det gjorde den så de hängde undan den åt mig :D Mamma var snäll och åkte ner på stan efter jobbet och köpte den åt mig så får jag testa den när jag kommer dit nästa gång. Hon skulle spara kvittot utifall den inte alls är så bra som jag tror och hoppas. =)

De var min dag iaf. =)

1 kommentar:

Sandra sa...

Me lajkiii, you hooootttieee :)