torsdag, september 04, 2008

Torsdag

Nu har jag precis kommit in från en motionsrunda. 50 minuter blev det och jag orkade jogga mycket mer idag än förut. =) Orkade gå fortare också kände jag. Yay! Så nu har jag varit ute 6 gånger på 8 dagar. Jag försöker ha ett snitt på 5 ggr per vecka tänkte jag. Hoppas jag orkar med det. =)

Igår var det mitt första riktiga styrelsemöte som jag var sekreterare på. Hihi. Det var ju ett mindre förstås men ändå. Blev lite kräftor (köttfärspaj för mig och Maria som är lite kräsna när det gäller kräftor, hihi) och allmänt prat efteråt så det blev trevligt. Riktigt snygg och mysig lägenhet tyckte jag Johanna bodde i. Fy vad sugen jag blev på att bo i en sån. Ena rummet var lite litet men det duger till läsrum/kontor. =P
Sekreterarjobbet gick relativt bra iaf. Måste renskriva allt idag. Huu, vad tråkigt. Men det ska väl gå. Får skicka det till Petra sen så hon får kolla igenom det och sen skicka ut det till alla andra.

Idag kommer nog bli en fullspäckad men bra dag. Började ju med motionsrunda, nu äter jag frukost och sen ska jag hoppa in i duschen. Börjar inte skolan förrän 14 så jag ska försöka hinna tvätta innan dess också tänkte jag. Sen vet jag inte vad som händer riktigt. antingen följer jag med klassen ut till Stockholms nation och hänger med dem och nollorna, eller så åker jag med Patrik till Boländerna och kollar efter en extern hårddisk följt av en *fixa in bilder från datorn till hårddisken*kväll. Båda låter roliga tycker jag, så vi får se hur det blir...

Hoppas ni får en rolig dag =)

2 kommentarer:

Sandra sa...

GO MALIN!Jag blir peppad bara av att läsa, YAY. Ibland är det kul med fullspäckade dagar, man hinner inte småäta då, haha. Hoppas du får en bra dag!

Sandra sa...

Du har en utmaning att hämta i min blogg: http://ssnadra.blogspot.com/2008/09/utmanad.html