fredag, september 05, 2008

Vad göra

Igår blev de inte mycket gjort inte. Åkte till SIBA med Patrik när han infann sig i stan men de hade ju nästan inga externa hårddiskar inne. Fan! Det blev inte direkt av att vi åkte genom hela stan till Boländerna då heller för att kolla på de där. Så in på ICA MAXI för att handla mat till kvällen och hem och glo på tv och äta mat. Så inge säkerhetskopiering av filer eller Stocken (Stockholm nation). Jaja. Man kan väl inte få allt.
Jag mötte upp Nathalie iaf på stan efter skolan och vi tog en välförtjänt fika. =) Det var mysigt. Sen promenerade vi hem tillsammans. Det kändes bra efter den bakelse jag åt =P

Idag vet jag inte vad som händer. Surprise. Kanske skulle bli bio ikväll. Wall-E. Yay!! Men den går ju bara med svenskt tal =( Kassa biomänniskor som inte vill sända den med engelskt!!
(Screw that, den finns på engelska nu. Woho! Men Patrik vill se den svenska så det blir väl så.)

Tänkte fråga Sandra om hon ville åka till Gröna Lund i helgen, men när jag kollade vädret så kom jag på andra tankar. Inte så kul att vara där när de är mulet, regn och kallt. =/ Synd.

Ni kanske märker att jag mest klagar, men det känns som att jag inte får nåt gjort. Jag vill åka iväg nånstans!!! Vartsomhelst! Är så trött på min lilla etta och inte göra nånting.
Men men, såna perioder kommer väl. Hoppas det går över. Kanske de är höstdepression bara... Solen!? Hallå, vart tog du vägen!?!

Inga kommentarer: