onsdag, september 10, 2008

Torsdag

Mm, min sjukdom vill inte riktigt ge sig inte. Jag gick till skolan idag iaf, första timmen. Riktigt bra föreläsning var det som tur är så jag är glad att jag gick.
Efter det kom jag på att jag måste handla lite småsaker, så jag tog tillfället i akt att handla det på vägen hem och tog sedan en långsam promenad hemmåt i det svala vädret. Riktigt skönt var det faktiskt att vara ute och känna luft. Jag drog upp min fleecejacka riktigt långt och knäppte alla (fyra) knappar på jackan för att hålla kylan borta från min kropp, så mycket det gick.
Jag knaprade i mig en Ipren för att vara relativt vaken i skolan, och det hjälpte. Men sen när den slutade verka så kände man ju hur trött och seg man egentligen var igen. Huu.

Johan ringde när jag var i skolan. Han sa att de skulle behöva hjälp med hundarna imorgon på dagen. Det var lite kris. Jag sa att jag var sjuk och hade relativt viktig föreläsning mellan 13 och 15 och sa att jag helst inte ville. Så svårt att säga nej när de verkligen behöver hjälp. Han förstod mig, men skulle prata med syrran ikväll så skulle han ringa upp mig. Får se hur det blir. =/

Nu vill jag inget hellre än att Patrik ska komma hit och hålla mig sällskap... och ta med sig en massa choklad!! =)
Men han jobbar sent som vanligt på onsdagar så jag får väl bestämma mig vad för mat jag ska göra så här på kvällskvisten nu och sätta mig och äta det ist för choklad. Antagligen nyttigare och gör mig antagligen friskare =P

1 kommentar:

Sandra sa...

Men pluttan, är du inte på bättringsvägen än?