måndag, september 08, 2008

Sjukling antagligen

Det blev WALL-E i fredags. Riktigt söt och rolig var den!! =) Den måste ni se. Man fick se en superrolig liten minifilm av Pixar innan också. Hihi.

I lördags åkte jag runt med Patrik över hela stan och lite till. Åkte till PC City på Boländerna, sen Elgiganten, sen PC city igen, sen Almunge, sen SIBA, sen ICA Väst och sist hem. Och ingen extern hårddisk. Såg när jag kom hem att det fanns på SIBA i Västerås och eftersom mamma var här i söndags så fick hon köpa med sig en till mig. =) Så nu har jag en iaf. Alla mina filer är back-up.kopierade på den nu. Gud så skönt det känns. Datorn fick ju ett litet knäpp (efter att jag pillat lite på den) så den ska köras recoveryCD på. =)

Gjorde godgod mat i lördags också. Köttfärsfyllda paprikor med varma mandelmassefyllda äpplen till efterrätt, men egen kolasås. Jisses vad den var söt!! Iiii. Men rätt god.

Igår var mamma som sagt här, med mormor och morfar. Vi åkte ut till Bälinge till syrran. Vi begav oss till en jättesöt liten marknad vid Ulva Kvarn och strosade runt i nästan tre timmar. Alla kom därifrån med något litet. =) Synd att det var rätt kallt bara. Jag köpte jättefina socker- och mjölkskålar. Stengods med supersöta hjärtan på. Matchar varandra förstås =)

Idag var jag i skolan mellan 9 och 16. Fy fan för den labben. Den är inte helt klar än, men nästan iaf. Fy vad kallt det är i de datasalarna alltså. =/ Kan inte vara med än 15-16 grader.
Jag håller på att blir sjuk också tror jag. Hade ont i halsen igår kväll och det var kvar i morse, plus att näsan börjar krångla lite också. =/ Känt så hela dan nu så vi får se hur det blir. Ska vara hemma nu ikväll och förhoppningsvis kan jag hålla mig inne hela dan imorn med.
Jag brusar upp C-Vitamin och doppar i Echinagard iaf flera gånger om dagen. =)

Nu ska jag hitta nåt litet att äta.
Hoppas ni har det bra.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Gud vilka söta små stengodsgrejer :) Hoppas du mår bättre snart! Krya på dig!

Anonym sa...

hej hopp! kul att du skrev :D
ja den där anton han börjar bli riktigt stor & han är så glad hela tiden.. det är kul att va moster ;D
när ska du bli det då? hihi kramis!