lördag, september 27, 2008

Pubrunda + blåsor + BildDagbok

Det var skitkul igår =) Togs en massa bilder men tyvärr inte så många som blev bra, haha. Vi var på de flesta nationer, men några var stängda och vissa fulla.
Jag och Henka åt på McDonald's innan pubrundan vid Djäknegatan och bestämde oss för att promenera ner på stan efter det, men i mina klackar borde jag förstått bättre. Väl framme vid Kalmars nation så kände jag att jag inte kunde stå för trampdynorna kändes som eld! Så det var bara att ta en buss hem, ta av mig skorna, ha fötterna på ett glasspaket så länge som möjligt, på nästa buss till stan och möta upp resten på Uplands =P Resten av kvällen gick rätt bra, men fötterna kändes ju, om man säger så. Idag när jag vaknade och skulle ställa mig upp så kände jag att ena foten har vätskefylld blåsa under trampdynan så det blir till att inte gå så mycket idag =P Man ska ju helst inte ta sönder de heller liksom. Skulle behöva ta mig till affären, men det får vi se hur det blir =P
Tillbaka till pubrundan. Riktigt roligt som sagt. Ia (hon på bilden) blev helt förundrad över hur billigt det var på nationer och undrade varför hon inte gått på så många såna förut. Det undrar vi med ;)
Mycket dans, lagom dricka och många skratt. =) Det summerar kvällen och natten rätt bra. 02.33 satt jag på bussen hem och 02.58 hade jag krypit ner i sängen. =)

Jag klippte mig ju också igår. Jag blev jättenöjd! Hon som klippte mig var ägaren av Salong Fancy Style =) Hon var skitbra. Jag ska köpa en rullborste nån gång och se om jag också kan fixa det som hon gjorde. Hon tog bort ganska mycket på längden men det syns inte så mycket för förut så var håret ganska långt just i mitten, och väldigt uppklippt överallt. Nu är det mer jämnlångt där bak och inte lika uppklippt =) Väldigt nöjd som sagt.

Idag blir en lugn dag. Ska kolla på en massa filmer och försöka hitta på nåt att äta. Hade tänkt egengjort sallad med en massa mums i, men som sagt får vi se om jag kan ta mig nånstans med min fot. =)

Jag ska starta bilddagbok förresten, så jag lägger upp lite fler bilder från igår tänkte jag. Kanske inte blir så många inlägg, men kul att ha en ändå =)

Ha en bra helg!

1 kommentar:

Sandra sa...

Låter som en toppenfredag :)