fredag, september 26, 2008

skola och klippning

Nu sitter jag här i skolan och har precis gjort lite skolprojekt. Vi kom en del framåt iaf och har delat upp arbetet lite grann. Det blir nog bra tillslut det här =P

Ska ner på stan alldeles strax för att klippa mig. =) Tror det blir 1dm av eller nåt. Kul att testa, det växer ju ut rätt snabbt annars iaf. Bara jag kan sätta upp det rätt bra så blir jag nöjd.

Jag längtar till måndag. Jag ska till Sandra då för hon fyller 23. =) Thomas (hennes sambo) skulle göra lunch till oss och det ska bli så mysigt. Kul att se hur de har fixat i deras nya lägenhet också. =D
Men innan dess så blir det pubrunda ikväll och kanske lite skolarbetet hemma på lördag, om jag inte hittar på nåt med Patrik, men det blir nog lite bondegöra för honom om det är fint väder. På söndag tar jag bussen till Västerås. Det skulle ju vara inflyttningsfest imorn egentligen men det blev inställt. Kanske blir en annan fest ist, men det får vi se. Känner för att börja läsa en massa böcker igen. Det är så avkopplande.

Jag köpte skitsnygga kläder igår förresten. Weee! Lee Jeans (Marion) och ett linne (typ) till ikväll. Perfelt för utekvällar. Hittade även örhängen och ett skärp som gick hem med mig i kassar. =) Riktigt kul var det att shoppa loss lite. Var på stan med Nathalie och även hon kom hem med en del grejer =D Lite dåligt samvete hade vi båda men det gick över rätt snabbt måste jag medge ;P Fick ju iaf mer lön än jag hade väntat.

Ananaspajen blev jättegod förresten. Visst sa jag att jag skulle göra en sån här om dan... Hm, tror det. =P Halva kvar så det blir nog lite fika när jag kommer hem. Ska nog köpa hem lite salladsgrejer också så jag har nåt att äta innan ikväll. Testade ju en massa kläder igår och då fick man se sig själv ut en massa vinklar. Inte kul inte... Så nu blir det lite mer sallad och sånt tror jag. Pajen kan man ju inte bara slänga så den MÅSTE ju ätas upp iaf... ;) Ju förr desto bättre. Hoppas Patrik kommer över och hjälper mig lite =D

Nej nu ska jag ner på stan iaf. Hoppas jag får en bra frisör. Den jag brukar ha hade tydligen semester och är nu i Barcelona. Fuuuuusk säger jag!! Hon jag pratade med i telefonen lät iaf väldigt normal och snäll så hoppas det är hon som ska klippa mig. =)
Lägger in lite bilder sen säkert från kvällen och frisyr och sånt.
Ha en trevlig fredag!

1 kommentar:

Sandra sa...

Åh va mysigt hela helgen lät :) Det ska bli så mysigt att träffa dig gumman. Jag börjar med "sallad" (nyttigheter) den 1 oktober, jag är taggad :)