torsdag, januari 29, 2009

Cosmonova

Emilia (Västeråskompis) ska till Naturhistoriska muséet i februari och då blev jag direkt sugen på att gå på Cosmonova. Muséet skulle naturligtvis inte heller vara helt fel, men just Cosmonova blev jag sugen på =P Synd att inte Patrik är så Stockholmssugen, annars kunde vi gjort lördagen till en hel Stockholmsdag. Gå på museum, cosmonova, middaga i Sthlm m.m. och ha mysigt. Vi fyller ju 2 år på söndag, men han jobbar då, så lördagen blir 'firardagen'. Det är ju egentligen en rätt skum grej att "fira", men om man inte tar såna här tillfällen i akt så får man ju inte lika mycket att se fram emot. =) Göra saker tillsammans och bara vara extra gulliga en hel dag. Det ser jag fram emot.

Nu ska jag borsta tänderna och bege mig till skolan. Vi kommer ju få tentorna! Spännande! Sen ner på stan och träffa Henka. Undrar vart lunchen ska intagas...

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer: