måndag, januari 19, 2009

Ny kurs

Idag är det måndag, det betyder ny kurs. Jag är inte alls inspirerad... Jag vill vara hemma och städa idag. Ser inte så jättefint ut här hemma. Men men. Föreläsning mellan 12 o 14, sen styrelsemöte 16-17 ungefär.

Festen i fredags var jättekul. =) Många lekar och många nya människor (iom att jag endast kände Lisa =P ) Hon åker på torsdag så då ser jag fram emot att kolla in hennes kommande resedagbok!! =) Om ni har missat det så finns lite bilder från i fredags förresten på bilddagboken.

Det blev en liten stadsrunda och lunch med Patrik på lördagen sen när han kom till stan. Mysigt! Sen hem och sova lite, varken han eller jag sov mycket natten till lördag. Sen åkte jag till Lisa för att fika lite och höra om reseplanerna =)
Igår var jag i Västerås. Det var roligt. Mamma och jag åkte till Skultuna Messingsbruk för att fynda lite båda hon och jag =) Sen åkte vi ner på stan och åt finlunch. Mysigt! Jag var hemma igen strax före nio.

Nu ska jag bege mig ut i snövädret och ta mig till skolan.

Inga kommentarer: