lördag, januari 10, 2009

Köpgalen

Nja kanske inte helt köpgalen, men idégalen iaf. Jag fick en liten jotexkatalog här i veckan och jag hittade lite saker som jag ville ha i mitt kommande hem =) Här är ett litet kollage med alla saker. 2-3 saker kommer inhandlas tror jag men inte förrän vi flyttat in. Två saker ska vara på balkongen och jag vill se lite hur det ser ut innan jag köper en massa saker dit =)
Jag vill ha vägglyktan och de vanliga lyktorna. Den hängande vill jag gäran ha men som sagt så vill jag se hur balkongen är innan. =) Fruktskålen föll jag lite för också, men den kommer nog inte inhandlas.

Jag är förövrigt helt frisk nu =) Yay! Känns skönt att kunna andas normalt utan att kippa efter andan titt som tätt =P

Idag är Patrik iväg på egna äventyr och jag ska försöka komma igång med plugget lite mer. Gick bra igår det jag hann vara med på och jag ska försöka repetera det idag så jag inte glömmer.

Hoppas ni har en bra helg framför er!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Åh vilka fina saker :)

Malin sa...

Det är farligt när man hittar fina saker som man vill ha =) Tenderar att bli rätt dyrt ;)