fredag, januari 16, 2009

Post tenta, pre fest

Nu är tentan över och den gick riktigt bra tror jag =) Jag satt bara två av de fyra timmar vi hade och känner att jag verkligen skrev allt jag kunde på allt och är väldigt nöjd =) Får jag inte VG så vet jag inte vad jag ska tro!

Nu har jag precis gjort ordning mig för fest. Jag ska bara slänga i mig lite mat och sen gå iväg. Det är som tur är nere i låghusen som sagt. Skönt att inte behöva åka genom halv stan för en gångs skull för en fest. =P Jag sov lite på eftermiddagen och det behövdes känner jag. Är mycket piggare nu.

Patrik är nu på travgalan i Göteborg. Den började kl 18. 21.30 kommer det tydligen vara nåt slags hopdrag i TV+ eller nåt. Patrik sa dock att deras bord inte kommer synas, så då behöver jag inte vara ledsen att jag missar det. =P

Hoppas ni har en mysig helg framöver!
Hej!

Inga kommentarer: