måndag, januari 12, 2009

Ny vecka (EDIT)

Idag är det måndag och jag ska plugga hela veckan som en galning, förhoppningsvis! Ska sticka till skolan för sista föreläsningen om lite mindre än en timme. Ska bli skönt att få lite saker förklarade för en... Rätt många frågetecken härjar i våra huvuden.

Igår var en väldigt mysig och bra dag. Patrik var ju här som vanligt på morgonen innan han stack iväg till jobbet strax efter 10 och direkt efter det bytte jag sängkläder (bort med jul, rött, och in med vår, rosa!) och plockade undan lite så det såg lite städat ut här inne. Sen hörde jag av mig till syrran för att kolla lite vad de skulle göra under dagen. Kanske man kunde tigga till sig lite tvättid hos dem och kanske baka lite? =) Och visst! Det gick super det. De var upptagna under förmiddagen och lunchen, men det passade mig perfekt. Gav mig tillfälle att kolla igenom tentor och plugga lite inför idag. Gick superbra kan jag glatt meddela er =) Så iväg sen till Bälinge för att tvätta lite och baka bullar. Myysigt. Jag är så huslig av mig =) (Längtar till stora lägenheten!!!)

Jag har även hunnit skicka ett brev till försäkringskassan angående bostadsbidrag, eftersom de höjde min hyra, och rensat bland mina kläder. Gav bort några tröjor och slängde några =) Bäst att rensa bland sina saker INNAN man flyttar. Tror Patrik håller på med det med. Han höll på att rota bland sina muggar i veckan. Han har en del... Och tyvärr så har ju jag det också =P Ska bli intressant det här och se hur vi ska få plats med alla saker.

Har lämnat studieförsäkran till CSN nu också så jag kommer få mina pengar som planerat. =) Skönt att inte missa nåt sånt detta år... Är ju rätt duktig på det annars. Så nu får jag pengar nästa fredag, och det bara RÅKAR vara samma dag som jag ska till Stockholm med Sandra =P Är det bra tror vi!?

Nej nu ska jag äta upp och så småningom bege mig ut.
Ha en bra dag!

PS glöm inte att kolla min bilddagbok =) Uppdaterar titt som tätt.

Inga kommentarer: