onsdag, januari 28, 2009

Dålig

Hm ser att jag inte bloggat på ett litet tag. Det kanske betyder att man varit upptagen? =P Eller inte.

Bowlingen var jätterolig iaf, även fast kvällen slutade i bråk mellan mig och Patrik, men det reddes ut som tur är.
På söndagen skulle jag egentligen bara tvätta och försöka hitta på nåt annat nyttigt att göra. Men syrran ringde och frågade om jag skulle dit och baka lite och åka och storhandla med dem. IKEA kunde utlovas också =P Så så blev det. Jag slängde in två tvättmaskiner först här och sen torkade jag dem i syrrans torktumlare och tvättade en till maskin där ;P Vad har man inte systrar till... Mamma kom också dit efter lunch så det blev en riktig familjedag. Jag bakade choklad- och cheesecakemuffins. Bild på det finns på min bilddagbok.
I måndags åkte jag och Patrik (återigen för min del) till IKEA. Vi köpte bord och stolar :D Jättefina och som tur är superbilliga. 895:- för hela kalaset. Sen köpte vi lite andra småsaker också (tavlor, tratt, potatispress m.m.) så det gick på runt 1300 tillslut. Väldigt nöjd med inköpen! på kvällen kom jag på att det var vårkick-off med systemvetarstyrelsen på Kalmars nation. Så efter IKEA, Almungeäventyr och fika i Bärby så skjutsade Patrik dit mig. Blev på Norrlands tillslut och det var skitkul! Vi spelade pilkastningsspelet Killer och drack öl (cider för min del). =P
Igår hände inte så mycket. Jag gick till skolan, gick hem igen efter en timme, åt lunch, bakade kladdkaka, gick över till Nathalie med en bit (också på bilddagboken), väntade på att Patrik kom hem, lagade middag och åt den. Normal dag.

Nu ska jag till skolan snart igen. Åh! Jag är inte alls skolpigg känner jag den senaste tiden. Kursen verkar lite halvkul egentligen men jag känner mig lite trött och seg mest hela tiden. Hoppas det bättrar sig.
Ska man kanske kolla på en film ikväll när man är själv...

Bord och stolar vi köpte:

2 kommentarer:

Sandra sa...

Åh såna som jag har, Jokmokk eller vad dom nu heter =)

Malin sa...

Hihi ja jokkmokk =) supernajs!