onsdag, januari 21, 2009

filmkväll + Sthlm + bio + bowling

Fullspäckad vecka huxflux. Filmkväll idag och sen Sthlm på fredag. Kanske bio på kvällen med Patrik och sen bowling med Patrik och några kompisar på lördag. =) Roligt värre. Jag kommer få så ont i armen igen!! =P

Jag trodde ju att jag skulle ha föreläsning 10-12 på fredag, men när jag kollade närmare på schemat så ser jag att jag inte alls har det. Den föreläsningen är för den engelsktalande delen av gruppen. Vi svensktalande har imorn 13-15 (då jag trodde jag var ledig för nån konstig anledning =P ) Så då kan jag och Sandra åka tidigare och kanske att man hinner med lite bio med kommande sambon på kvällen =) Hoppas hoppas.

Lördag som sagt blir bowlingdag. Superkul! Jag och Patrik och sen Mikael och Gabriella ska bowla gärnet =) Kanske att två till skulle med också.

Nu ska jag bege mig till Henka för att kolla på Madagaskar 2. Hoppas den är bra! =)

Inga kommentarer: