fredag, januari 09, 2009

Nästan frisk

Yay nu är jag nästan frisk känner jag. Kan andas genom näsan och efter en riktig kur av Zon gel så är nacken nästan bra också. Patrik var jättegullig och köpte en tub till mig på vägen hit från almunge igår =) Ska nog kleta på en kur till senare på dagen. Ska bege mig till skolan sen också för att försöka komma igen lite med tentaplugget. Tenta om precis en vecka. Huuuu.

Igår var det flera minus och snöade lite. Idag är det 5 plus och det mesta av snön har smält undan =/ Konstigt hur det kan ändra i väderförhållanden. Vanligtvis hade jag blivit lite sur över det men iom att jag ska bege mig utåt för första gången sen i måndags så är jag lite glad att det är plusgrader. =)

Längtar till 23e januari. Två veckor bort bara =) Sandra och jag ska till Stockholm. Dags att man beger sig dit känner jag =P 35 minuter bort med tåg liksom! Man får ju skämmas med hur lite man är där!

Nej nu ska jag fixa iordning det sista av mig.

1 kommentar:

Sandra sa...

Jag längtar som en get! :) Ska bli så mysigt att hitta på något med dig :)