måndag, januari 05, 2009

Skolstart

Hej igen!
Nu är jag hemma i Uppsala igen =) Bott i Almunge flera nätter förutom en senaste veckan så därför har jag varit lite svår att få tag på över internet =P Tre bjudmiddagar på fem dagar har vi haft. Haha, vem tror ni känner sig aningens rundare än vanligt? ;) Är det högtidstider så är det.

Nyårsafton blev inte som vi hade tänkt men vi hade väldigt roligt. Massa god mat, lite TVspel och massa fyverkeritittande. =) Inge bilder dock nästan... men några kan jag nog lägga in på BildDagBoken.

I förrgår var vi hos Patriks bror och åt middag med hans familj. Lärde mig även att spela Plump, kortspelet =P Jag vann naturligtvis ;)

Igår var vi ute i skogen igen och hade årliga släktmiddagen med Patriks släkt. 30 per var vi. Riktigt god mat och väldigt trevligt.

Idag bär det däremot iväg mot skolan igen =/ Tentaplugget börjar idag. Jag har sovit dåligt (mardrömmar och vanliga) och är därmed inte alls pigg. Inte för tentaplugg iaf... Men men. Ska sticka om en halvtimme ungefär. Tenta nästa fredag.

Nu ska jag mosa ner resterande frukost och sätta fart =)
Hoppas ni har fått en underbar start på nya året! Det har jag =)

Inga kommentarer: