onsdag, januari 28, 2009

Inte ledig

Jag skulle vara ledig imorn men icke =P Nu ska jag på stan halv tolv och sen stå i en monter i skolan mellan två och tre. Det är nämligen KontaktDagarna i vår skolan idag och imorgon. Det blir nog bra. Kul att gå på stan iaf. Kanske man kan hitta nya vantar med lila streck som försvann på tåget hem från Stockholm förra veckan =( Stackars vantarna är alldeles ensamma nånstans.
På väg ner på stan så ska jag först gå förbi skolan. Vår tenta ska vara klar imorgon bitti. Wiiee vad kul!

Jag kände för att gå på bio idag. Yes Man verkar rolig =) Jag frågade Nathalie om hon var sugen, för vi sa förut att hon vilja gå på den. Tyvärr kunde hon inte idag så vi ska ta det nästa vecka istället =) Ska bli kul. Så istället för att gå på bio så började jag packa ner lite saker från bokhyllan. Rätt trist. Tror man måste ha lite stress på sig för att det ska fungera bäst =P Fick nämligen bara en enda bananlåda full med album och böcker. Hihi.

Nej nu ska jag se lite Australian Open.

Inga kommentarer: