fredag, januari 16, 2009

Pre tenta

Viftade av Patrik tio över 6 nyss till bussen så han hinner med tåget till sthlm och sen gbg. Jag vaknade till 05.56 och märkte att Patrik fortfarande låg kvar i sängen med mobilen i handen. Stackaren! Så jag mosade upp han ur sängen (han sov typ) och började packa iordning hans saker till resan under tiden han duschade så det skulle gå snabbt och smidigt =) Som tur var hann han.

...och jag fick en kickstart på morgonen. =P Det behövdes nog. Jag somnade inte förrän halv/kvart i tolv igår. =/ Med en tenta som börjar kl 08.00 så är inte det så bra... Men nu är jag halvt igenom min frukost och har packat iordning det mesta till tentan. Det enda som fattas i väskan är dricka och tilltugg. Jag köpte bananer och clementiner och gjorde ordning baguetter. Jag kommer ju äta mindre än hälften antagligen, men är det nåt man inte kan på tentan så är det skönt att kunna ta en fikapaus och kolla runt i tankarna lite.
Jag ska kolla igenom lite småsaker nu innan start, men jag känner mig rätt bra förberedd och det känns bra!
12 slutar tentan.

Ikväll blir det fest i Floggan kl 18. Lisa och två av hennes vänner ska ha avskedsfest iom att de åker ut i världen i ett halvår. =P Kul! Kul att festen är i Flogsta också ;)

Hoppas ni får en bra fredag!
Lycka till alla fellow tentakamrater...

Inga kommentarer: