onsdag, september 23, 2009

Breaking Dawn & IKEA

Nu har jag bara 200 sidor kvar av Breaking Dawn. Den är skitbra. Riktigt skum ca 250-300 sidor, men sen blev det bra läsning igen =)

Ikväll ska jag till syrran och Johan för att kolla på Twilight. Det ska bli kul att kolla på den igen nu när jag nästan är klar med hela serien. Jag längtar till nästa film!
Johan har varit sjuk dock men kände sig bättre idag så hoppas jag inte blir smittad. Jag har sett fram emot ikväll nu några dagar, så jag vill inte inte gå. Jag tar mina risker.

Igår hade jag och Patrik mysig dag. =) vi åkte till Boländerna och gick omkring i lite affärer. Jag köpte nya jeans (äntligen!) och sen kom vi ut från IKEA med saker för 1300 =P Plus lunch i magen. Vi som inte skulle göra annat än äta lunch där inne egentligen. (Jag fick gratis kaffe med mitt IKEA Familykort *stolt*) Det stora vi köpte var iaf ett nytt vardagsrumsbord. (likadan som på bilden naturligtvis) Det passar jättebra in =) Samma träslag som matbordet och stolarna. Patrik tyckte vi skulle byta ut alla bokhyllor i samma stil med, men det blir lite för mycket pengar det =P Patrik såg däremot en jättefin skänk/byrå som skulle passa längst väggen där vi nu har en bokhylla ståendes. Den kostade en del och jag vet inte vad vi skulle göra med varken bokhyllan eller dess innehåll om vi skulle byta ut den mot skänken. Men snygg var den... Ahh... Man måste ju ha något att drömma om också.

Nu äta upp lunch och sen träna.
Hej!

Inga kommentarer: