tisdag, september 29, 2009

Nästan frisk

Tjoho idag är jag äntligen feberfri. Kommer inte ens ihåg när jag hade feber två dagar i rad. Och över 38 också. Jag har ALDRIG över 38 =P Men idag är jag feberfri iaf och känner mig mycket piggare och nästan inge snuvig alls. Verkar inte som jag kommer ha så mycket hosta heller =) Jag blir så glad över att jag inte brukar bli sjuk så länge. Det slår till några dagar och sen blir jag frisk rätt snabbt igen. Skönt.
Jag stannar hemma idag också iaf för att inte utmana ödet. Jag har gått ut för tidigt för många gånger för att ha lärt mig av mina misstag. =P

Idag fyller Sandra 24 år. Grattis! =D Hoppas du hinner få "presenten" i brevlådan idag. =)

Lagt upp lite bilder nu på bilddagboken också. Har ju varit lite dålig på det har jag märkt. =P

Heja VIK ikväll. Hemma mot Malmö =) Önskar jag kunde vara där! Jag tycker om deras nya hemsida också, vik.se. Mycket bättre än den som va förut iaf.
Hm, undrar om de visar matchen på Viasat Hockey ikväll... JA! De gör de ju. Woho. Det ska ses på ikväll! =)

Inga kommentarer: