torsdag, september 10, 2009

Yay!

Idag fick jag äntligen ett SMS som sa att jag kunde hämta Adlibrispost på posten =D Så fort har de nog aldrig haft nån hämta upp ett paket ;) Kommit 56 sidor men kommer nog inte hinna läsa så mycket mer innan jag lägger mig ikväll. Måste kolla på en tennismatch från igår och sen kommer Patrik hem och han vill inte att jag läser när han är hemma. Jag blir lite svårmottaglig för något annat än det jag läser om man säger så... Hihi.
Det är tur att jag hann packa och tvätta innan jag fick böckerna iaf ;)

Nu blir det Federer-Söderling för hela slanten.
Ha en bra helg. Imorgon åker vi till Göteborg =) Wiiee!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men... Inte läsa? Böcker är ju det bästa som finns! <3 Läs när du vill, tycker jag.

Backeman sa...

"Måste kolla på en tennismatch från igår"... Been there done that (kanske inte tennis men ändå). Men man måste sällan sånt :-)