måndag, september 21, 2009

Deppo

När jag vaknade idag så var jag deppig. Suck. Kommer vara rätt upptagen idag iaf så hoppas det går över snabbt. När jag såg vädret så blev de ju inte bättre direkt heller... Men men.

Ska träna nu på morgonen iaf innan jag ska vara i skolan kl 11. Är väl där några timmar minst hoppas jag. Efter fyra kommer Nathalie ringa för att bestämma avgångstid till hockeyn. Hon har bil idag =) Yay! Så mer än vanligt idag händer iaf. Det är bra.

Det blev inte riktigt en sån dag som jag trodde det skulle bli igår. =P Jag hade planerat in långpromenad och plugg. Ist blev det fyra timmar läsande och sen bortbändande av ögonen för att hitta på något annat. Det var ju så fint väder så jag kunde ju inte vara inne hela dan. Tänkte ta min promenad jag hade bestämt men kände inte för att ut och gå själv. Jag visste att mamma var i Bälinge hos syrran. De skulle ta långpromenad med vovvarna under dagen så jag hann precis ringa innan de skulle ut så jag hann följa med på prommisen =) Blev 45 minuter iaf. Det är skönt att gå i skogen. Så härlig luft. Satt på deras veranda några minuter och läste boken också =) Helt annat än att sitta på balkongen där man har hela andra långhusets balkonger rakt emot en. Man blir inte riktigt lika avkopplad.
Det var skönt att vara därute igår iaf. Många skratt, god kvällsmat och jag fick luft i mig =) Bättre än att vara hemma hela dan själv. Patrik jobbade till sent som vanligt. Men kom hem mycket tidigare än han brukar på söndagar iaf. Tror han var hemma tjugo över tio redan.

Bestämde Twilightkväll med syrran och Johan på onsdag också =) De sa att de låg efter med att se nya filmer och ville gärna se den. Så jag fixar filmen, så hämtar de upp mig efter jobbet och fixar mat och filmtugg =) Mysigt.

Nu blir det frukost innan träningen sätter igång.

Inga kommentarer: