onsdag, september 30, 2009

Ibumetin

Ojojoj vad mycket bättre man kunde må av Ibumetin och nässpray =) Överlevde hela dagen och är fortfarande igång. Jag har precis bakat (kakan är i ugnen) och lagt upp bilder och recept på Cook, Bake & Create. Hoppas kakan blir god =) Den ser underbart god ut och smeten var inte dum =P

Vi hann klart det vi skulle göra i skolan idag, så nu har jag inget att göra på tre veckor i princip =/ Skönt på ett sätt, men kommer bli lite segt att fylla dagarna. Hoppas jag inte fyller de med att baka och sen äta upp allt =P Gick ner ett kilo nästan direkt när jag blev sjuk och höll mig där. Kanske man inte skulle bakat idag ;) Äh!

Nu ska jag kolla hur kakan mår, och sen spela lite snooker på XBoxen.

2 kommentarer:

Backeman sa...

Jag längtar tills efter statistiken så jag får lite att göra och kan koppla av och fokusera på hockeyn istället :)

Anonym sa...

Hihi, great Malin, de är en bra strategi att tackla sjukdomar med snooker!