onsdag, september 02, 2009

Tråkväder

Haha precis när jag skrev överskriften så poppade solen fram lite grann =P Aja, jag har iaf bestämt att denna dagen spenderas inne. Jag ska läsa ikapp på mina böcker. Läste äntligen ut sista Harry Potterboken igen imorse. Jag började läsa om sexan inför filmen och efter den så ville jag läsa om sista boken med medan jag ändå var igång =P Men de är ju inte små böcker direkt... Hur som helst så började jag med HP-böckerna mitt i en annan bok av James Herbert, så den har varit lite på 'hold' så länge. Sisådär två och en halv månad... Men nu! Nu ska jag läsa ut den med så jag kan gå vidare i boksamlingen. Jag ökade på den igår med första Twilightboken. =) Ska bli kul att läsa den. Men jag ska vänta med de andra böckerna tills jag ser dess filmatisering. Filmerna verkar ju så bra så jag vill inte läsa böckerna först och sen bli besviken på filmen för de tar alltid bort så mycket. Men ska bli kul att läsa den första delen nu när jag sett första filmen =) Andra filmen kommer ju redan i november och den tredje filmen håller tydligen på att filmas för fullt så det ser ljust ut.

Tro inte att jag inte gör något nyttigt alls däremot. Nejdå! Jag har iaf tränat redan =) Orkade bara 22 minuter dock =( vet inte vad som är fel. Jag kände mig helt kraftlös och då vilade jag ändå igår... Gick bara till och från stan (i världens kvavaste värme!!!) Aja, kanske orkar med ett till pass i eftermiddag om jag vilar lite.

Hoppas ni har en bra dag.

1 kommentar:

Sandra sa...

Själv håller jag på & stressar här hemma, det är så mycket skit överallt! När ska Thomas inse att han borde plocka undan efter sig!? GAAAHHH!!