torsdag, september 10, 2009

Kommentarsvar

Fick ju hela två kommentarer på sista inlägget så jag svarar på de här =)

Emilia: Ja jag kunde inte hålla mig iaf så jag har nu kommit hundra sidor mer nu ;) Den är jättebra! Tiden springer iväg rätt snabbt dock så nu MÅSTE jag verkligen sluta läsa för att sova =)

Backeman: Hehe precis, men jag var lite tvungen att kolla på den faktiskt för jag ville se matchen innan jag hörde om resultatet =) Och det var ju tur att jag kollade på den innan jag kvällen för pratades det om det på TV minsann.

Imorgon bär det av som sagt. Ska bli skönt med ett avbrott. Jag har gjort smörgåsarna och packade som sagt imorse. Patrik är ute i så god tid så han håller på NU han ;) Jag kom på lite småsaker som ska packas imorgonbitti (som spray! Fy vilket dåligt humör jag skulle va på hela helgen om jag hade glömt det t ex, och inte kom på de förrän jag var tungen att använda det). Upp sju imorn iaf. Så nu sova!
God natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe, det är faktiskt svårt att sluta läsa en riktigt bra bok..!