fredag, september 25, 2009

Träningsuppdatering

Så här ser veckans träning ut än så länge =)

Jag är faktiskt rätt nöjd. (Bortsett från kolumnen för sjukgymnastiken då...) Igår var den enda riktigt dåliga dagen för jag blev helt konstig och trött när jag var på stan igår så jag tog bussen hem och det blev inge träning på eftermiddagen/kvällen heller. Så en promenad till skolan och till stan fick duga. Tog igen det imorse dock. Fy vad trögt det var. Men men. Nu är det klart för dagen iaf. Ska kanske på 50årsfest ikväll så då blir det väl till att äta lite =P

Jag läste ut sista Twilightseriendelen igår; Breaking Dawn. Så jädrans bra serie! =) Jag rekommenderar alla att läsa den.

Nej nu måste jag in i duschen om jag ska komma till skolan alls idag.
Hej på er!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Way to go Snuff!

Anonym sa...

Hej Malin!

Yay, ser ut som ett späckat träningsschema, känns som om mitt är lite tomt, faktum är att det inte existerar : S Måste försöka börja jag med.
La till min blogg här med, så kan jag länka till din från min också.
Kramen