fredag, september 18, 2009

Överraskad

Hehe jag blev alldeles paff själv när jag öppnade nya bloggen =P Trodde jag kommit fel först.

Igår var en toppendag. Det var jättekul att träffa alla gamla jobbarkompisar och Sandra igen =) Blev en mysig lunchdejt med mamma också på Pizza Hut. Mmmmums. Har bara två bilder dock. En på mig på Wayne's och en på Sandra på samma ställe. (plus det vi drack där) Glömde ta bilder under dagen =P
Jag köpte en jacka förresten. En svart mellanjacka från New Yorker. Nu har jag en höstjacka. Känns bra. Fast jag har inte HELT bestämt mig om jag ska behålla den eller ej, den kanske är lite för varm... Jag ska gå omkring med den lite här hemma så får vi se.

Idag ska jag försöka att inte läsa ut Eclipse. Då tar den ju slut =( Får se om jag får nya boken idag eller inte. Hoppas nästan inte på det nu för då finns den ingen bok kvar =/
För att hålla mig borta från den ska jag iaf försöka förstå mig på något av C# till .Netkursen och sen ut och gå för att få lite luft. Tror jag ska ta skogsrundan. Skogen har säkert massa fin luft den vill ge mig.

Nu ska jag äta upp frukosten.
Hej!

PS till Emilia: Klart du ska köpa kalender till digsjälv! =) Den är jättebra!

Inga kommentarer: