torsdag, september 17, 2009

.NET

Kollade nyss upp lite om vår nuvarande kurs hur den kommer se ut med schemat över inlämningsuppgifter och tentamens. Ser faktiskt bättre ut än jag trodde. Jag kommer ju börja två andra kurser (helfart) i oktober/november-skiftet nån gång och trodde då att jag skulle ha tre tentan på samma vecka i princip. Enligt vårt nuvarande "schema" i .NET-kursen däremot så har vi både inlämning av sista projektet OCH hemtentan vecka 50 =) Alltså 7-11 december. Tidigt och bra. De andra kurserna är på pollax, så har jag tur så är en innan jul och en efter. Då har jag nog chans att klara alla tre. Det var länge sen man hade två tentor under samma period. Undrar hur detta kommer gå =P
Jag har öppnat min Googlekalender nu för att hålla reda på sakerna. Länge sen man har behövt en kalender =/ Funderade på om man ska beställa en ny sån där personlig kalender från internet men de är så stora så jag tror jag struntar i det. Får hålla ögonen öppna för en bra men mindre en.

Nu ska jag duscha och sen gå till Västeråsbussen.
Ha en bra dag!

Vad tycks om den nya designen? =)

2 kommentarer:

Sandra sa...

Jättefint här inne nu tycker jag :)

Anonym sa...

Åhh, vad sugen jag blev på en alldeles egen kalender. Kanske som julklapp till mig själv. :D

Nya layouten gillas!