onsdag, december 17, 2008

5.25

Varit vaken sen 5.25. Urk!
Patrik gick upp då så då vaknar ju jag med som vanligt, men sen brukar jag ju somna om när han gått. Var rätt uppe i varv idag dock (tänkte på lägenheterna) så jag var vaken rätt länge. Länge nog för att syrran skulle ringa kvart över 6 och fråga om hon kunde duscha hos mig. Deras vatten strejkade igen =/ Man ska inte bo ute på vishan ;P
Hon skulle komma "så fort hon kunde" iaf, vilket tydligen betydde en timme senare. *liten suck* Jag fick en massa gjort iaf =) Diskade en liten monsterdisk och plockade undan en massa. Riktigt fint här hemma nu.

Ni är säkert medvetna om att det endast är EN VECKA till julafton nu. Ihihi =) Schema inför det:

Idag: Skola 10-12, kanske baka
Torsdag: Gå på stan med nån. Köpa sista lilla saken till Patrik
Fredag: Åka fram och tillbaka till Västerås för att gå till tandläkaren och gå på stan lite. Patrik ska på julfest med kompisarna
Lördag: Patriks kusin fyller 30 (tror jag) så det blir "kalas" från 15.00. 20.00 är det final i Dansbandskampen ;P
Söndag: Fira sista advent med Patrik på morgonen. En släktings sambo fyller år så vi ska till Stockholm vid 12, åker hem med mamma och resten av släkten till Västerås efter. Hemma strax efter åtta =/
Måndag: Baka med mamma =) Kanske åka iväg nånstans och panikhandla saker till onsdag
Tisdag: Klä granen, göra och äta skinka och vara allmänt lycklig =)
Onsdag: Mamma på morgonen, pappas släkt från 11 till efter jullunch, hem till mamma igen för att hjälpa till med allt, kolla på Lasse Kronér och Kalle mellan 15 o 16, sen kommer släkten och Patrik tills allt är över =P

Ehm, ja =) Nu vet ni min vecka.
Hoppas ni har en trevlig vecka framför er med.

3 kommentarer:

Sandra sa...

Vi måste hinna byta klappar innan julafton :S

Sandra sa...

Kan inte du slänga in en bild på din "bildbok" alltså receptboken?

Anonym sa...

25 max, inte ett år mer, kanske 23 föresten. absolut inte 30.