måndag, december 29, 2008

Bra start på veckan EDIT

Jag vaknade halv tio idag efter att ha somnat strax före ett igår. Riktigt skönt efter att ha gått upp tidigt varje dag under julveckan (mamma går upp tidigt så tillslut vaknar jag med). Hoppade direkt in i duschen och fixade till mig lite. Sedan tog jag fram en betalningspåminnelse jag hade fått under julledigheten. Ringde upp dem och eter lite telefonkö i 8 minuter så var det en trevlig tjej som kollade upp allt och sa att jag kunde riva den =) De va nämligen på två böcker jag returnerat förut från Bokus och jag antog att de bara hade glömt att riva fakturan, men de är bäst att kolla upp innan man river påminnelsen =P

Nu har jag också kopierat mitt antagningsbesked som jag ska ha med till Studentstaden idag när jag ska skriva på kontrakt på vår trea =) Me so happy, som Sandra och jag uttryckte det nyss =) Blivande sambo om två månader:
SNYGGING


Hoppas ni får en mysig dag allihopa!

PS Det ska vara kallt länge här nu =) Just nu är det -6,8, och vekrar hålla sig runt där i flera dagar. Tyvärr kommer det inte att komma mer snö ser det ut som, men den lilla som singlade ner på julafton kommer ju vara kvar då iaf =)

2 kommentarer:

Sandra sa...

Jag är verkligen så glad att ni ska flytta ihop =)

Anonym sa...

det är inte väder för malin ute nu.